Radius: Off
Radius:
km Set radius for geolocation
Search

Autostrada Pitesti – Sibiu va avea un nou studiu de fezabilitate

Autostrada Pitesti – Sibiu va avea un nou studiu de fezabilitate

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că luni, 15.06.2015 a fost semnat contractul  care are ca obiect: “Revizuire/Actualizare  Studiu  de Fezabilitate  pentru Autostrada Sibiu-Piteşti”.

Valoarea totală a contractului este de 29.075.308,91 Lei fără TVA.
În acest moment  distanţa între localităţile Sibiu – Pitești  se realizează în special pe drumul naţional DN 7, drumul european E 81 şi este de aproximativ 160 km, timpul  minim  de parcurs fiind de 2 ore şi 30 minute.

Contractul va avea o durată de implementare de 17 luni şi este împărţită astfel:
– 5 luni Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Secţiunea 1 Sibiu-Boiţa şi Secţiunea 5 Curtea de Argeş-Piteşti;
– 12 luni pentru Secţiunea 2 Boiţa-Racoviţa, Secţiunea 3 Racoviţa-Văleni, Secţiunea 4 Văleni- Curtea de Argeş şi Secţiunea 6 DN73C Tigveni-Râmnicu Vâlcea;
– 5 luni pentru Asistenţa Beneficiarului pentru lansarea şi finalizarea licitaţiilor de lucrări pentru construcţia Autostrăzii Sibiu – Piteşti.

Contractul a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă conform (OUG 34/2006) Asocierii SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI – TECNIC  CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL,  (Lider de  Asociere  – SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI).

Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune  (FC85%)  și Bugetul  de Stat  (GOR15%).

“Aşa după cum am promis, astăzi s-a semnat contractul de Revizuire/Actualizare  Studiu de Fezabilitate pentru  Autostrada Sibiu-Piteşti.  Am solicitat  prestatorului să înceapă  cu sectoarele mai puţin  dificile, Loturile  1 şi 5, astfel încât implementarea proiectului  să se realizeze cât mai repede. În aceste condiţii, lucrările   efective  la  Autostrada   Sibiu  –  Piteşti  ar  putea începe  în  anul  2016.

Acest  proiect  a  fost identificat în Master Planul  General de Transport ca fiind prioritate  zero, astfel închizându-se Coridorul IV Pan European, Nădlac – Constanţa”, a declarat Directorul General – Narcis Ştefan Neaga.

Comments

comments