Radius: Off
Radius:
km Set radius for geolocation
Search

Clientii modelului Dacia Duster și-au demonstrat pasiunea pentru off-road

Clientii modelului Dacia Duster și-au demonstrat pasiunea pentru off-road

La sfârșitul săptămânii trecute, proprietari și fani ai modelului Dacia Duster și-au dat întâlnire la Zărnești, în județul Brașov, pentru a încerca pe viu calitățile off-road ale celui mai vândut SUV de pe piața din România.

Cei peste 100 de participanți au avut ocazia de a se convinge de comportamentul impecabil în teren accidentat al modelului Duster în condiții dintre cele mai solicitante: noroi, sol îmbibat și vizibilitate redusă. Aceștia au avut posibilitatea de a-și pune astfel la încercare abilitățile de condus în off-road în cadrul unei competiții organizate pe circuitul de la Zărnești.

Câștigătorii probelor de viteză și îndemânare au fost recompensați cu premii constând in vouchere de accesorii pentru mașinile lor Dacia Duster.

Cu această ocazie, Dacia a prezentat, în premieră pentru piața din România, seria limitată Duster Black Touch. Noua ofertă Dacia vine cu o serie de detalii de design exterior ce conferă modelului un plus de robustețe si o culoare nouă, brun vison, perfect adaptată unui adevărat SUV.

Dornici de aventură și nerăbdători să-și împărtășească pasiunea pentru off-road și cu alți proprietari de Duster, participanții la evenimentul din week-end au fost mândri să constate că fac parte din povestea de succes a acestui model: lansat în 2010 la Salonul Auto de la Geneva, Dacia Duster a fost vândută până acum în peste 800.000 de exemplare în 44 de țări, de pe 4 continente.

Astfel, Franța reprezintă principala piață de comercializare a acestui model cu peste 240.000 de autovehicule vândute de la lansarea modelului până în prezent, în timp ce următoarele locuri sunt ocupate de Germania (110.000 de unități), Italia (106.000 de unități), Turcia (70.000 de unități) și Spania (56.000 de unități). Totodată, pe șoselele din Romania circulă în prezent peste 40.000 de autovehicule Dacia Duster.

Comments

comments