Radius: Off
Radius:
km Set radius for geolocation
Search

Ipoteza soc : microbuzul implicat in accidentul din Ungaria este inmatriculat in Arges

Un microbuz şi un tir s-au ciocnit frontal noaptea trecută, la doar 93 de kilometri de graniţa cu România.

14 din cei 16 pasageri ai microbuzului şi-au pierdut viaţa pe loc. Printre pasageri se aflau şi trei copii. Cei doi pasageri care au supravieţuit se află în spital, în Szeged. Din primele cercetări, se pare că şoferul tirului a adormit la volan.

Ultimele informaţii de la accidentul din Ungaria arată că microbuzul circula ilegal si ca era inmatriculat in judetul Arges. Autovehiculul avea o capacitate de 14+1, dar şoferul făcea transport pe cont propriu, fără chitanţe sau alte acte. Microbuzul nu era pe numele unei firme, ci al unei persoane.

Microbusul marca Mercedes Sprinter se îndrepta pe autostrada M43 Szeged-Mako, spre graniţa cu România, când în zona de ieşire numită Rákóczitelepi, s-a lovi de un TIR cu numere de înmatriculare din România. Camionul încărcat cu lemne se îndrepta spre Budapesta, iar la un moment dat a părisit sensul lui de mers şi a ajuns pe partea cealaltă a drumului, rupând parapetul. Pompierii de la descarcerare au lucrat o oră pentru a scoate corpurile persoanelor aflate în microbus.

Pe lângă 14 morţi, o persoană a fost transportată cu răni grave la spitalul din Szeged. De asemena, şoferul TIR-ului a suferit răni grave, fiind şi el internat la spital. Camionul cu lemne ar fi trebuit să ajungă în Germania.

Autostrada a fost blocată mai multe ore pe direcţia Mako.

UPDATE 17.00

Soferul TIR-ului care a fost implicat în accidentul din Ungaria, soldat cu 14 morţi, a fost reţinut. Bărbatul are 31 de ani, se numeşte Ovidiu Munteanu şi lucra la firma din Arad de trei ani. El a fost grav rănit în urma accidentului.

Informaţiile referitoare la cauza accidentului sunt contradictorii. După ce au anunţat că şoferul TIR-ului ar fi adormit la volan, autorităţile din Ungaria au declarat că TIR-ul ar fi derapat şi ar fi ajuns pe contrasens.

Potrivit unor surse neoficiale, se pare că, în momentul accidentului, şoferul TIR-ului vorbea prin staţie cu un coleg.

Autorităţile au descoperit că microbuzul implicat în accident circula ilegal, întrucât în autovehicul se aflau mai multe persoane decât ar fi fost normal.

Mai exact, autovehiculul a fost înregistrat în actele oficiale ca având o capacitate de 8 plus 1 pasageri, însă în interior se aflau nu mai puţin de 15 oameni. Microbuzul fusese adaptat pentru un număr mai mare de pasageri, însă în toate actele apărea ca având o capacitate de 8 plus 1, explică Augustin Hagiu, preşedinte FOTR.

Microbuzul implicat în accident era înmatriculat în Argeş şi era condus de un bărbat din Piteşti. Acesta este, de altfel, şi proprietarul microbuzului, care avea o firmă de transport şi efectua curse interne şi externe.

În momentul accidentului, tânărul făcea o cursă din Spania în Romania, fiind însoţit de tatăl său şi de cumnatul său.

Comments

comments