Radius: Off
Radius:
km Set radius for geolocation
Search

Mircea Draghici este alaturi de Dacia la 15 ani de parteneriat cu Renault

In aceste zile, Dacia sarbatoreste 15 ani de parteneriat cu Renault, una dintre cele mai fructuoase colaborari existente in economia romaneasca, si 10 ani de la constructia primului Logan, autoturism apreciat in Europa, Africa, Asia si America de Sud. Este un bun prilej sa ii felicit pe toti cei care contribuie zilnic la succesul Dacia, oameni bine pregatiti din punct de vedere profesional, care ma fac sa ma simt mandru ca sunt argesean. De asemenea, doresc sa le urez, tuturor celor care fac posibile performantele acestei companii, putere de munca si cat mai multe realizari in Romania si in intreaga lume.

Cu peste 400.000 de masini fabricate anul trecut si vanzari de peste 4,1 miliarde de euro, uzina Dacia de la Mioveni inseamna 2,9% din PIB-ul Romaniei si ocupa locul 5 in clasamentul fabricilor europene de automobile. In plus, Dacia este unul dintre cei mai importanti angajatori din tara, asigurand locuri de munca pentru 17.000 de angajati, dintre care 14.000 la Mioveni, si generand alte 130.000 de locuri de munca pe ‘orizontala’. Dacia reprezinta dovada ca seriozitatea, munca sustinuta, perfectionarea permanenta a angajatilor si un management la cel mai inalt nivel sunt singura cale pentru performanta si pentru mentinerea unor standarde de calitate apreciate in intreaga lume.

Este de apreciat strategia pe termen lung a Grupului Dacia-Renault, bazata pe investitia in resursele umane. Prin colaborarile cu universitatile din Romania si, incepand din acest an, cu Grupul Scolar de Constructii de Masini Colibasi pentru infiintarea primului consortiu tehnic scolar, Dacia a demonstrat ca sprijina formarea de specialisti in industria auto din Romania si ca este un investitor important in cercetare si inovare.

Angajatii Dacia-Renault sunt preocupati de imbunatatirea performantelor, fapt demonstrat si de numarul mare al inventiilor de serviciu omologate in cadrul acestei companii. In calitate de deputat de Arges, sustin proiectul Guvernului de modificare a cadrului legislativ privind inventiile de serviciu si sunt mandru ca salariatii uzinei Dacia vor fi printre beneficiarii directi ai rezultatelor activitatii mele din Parlamentul Romaniei.

In calitate de consilier onorofic al prim-ministrului pe probleme ce tin de industria auto, vreau sa ii asigur pe reprezentantii Dacia-Renault in Romania de sprijinul permanent al Guvernului condus de Victor Ponta. Una dintre cele mai importante realizari ale actualei guvernari pentru judetul Arges si, implicit, pentru uzina de la Mioveni este demararea proiectului pentru autostrada Pitesti — Sibiu, despre care Ministrul Transporturilor a anuntat ca va fi terminata integral pana in anul 2019 si pentru care s-a obtinut o finantare de 28 de milioane de euro de la Uniunea Europeana, bani necesari licitatiei pentru studiul de fezabilitate.

Este important sa oferim sprijin Grupului Dacia-Renault printr-o legislatie corecta si prin masuri care sa incurajeze achizitionarea de masini noi, romanesti. La sfarsitul anului trecut, in Romania erau inmatriculate aproape 1,4 milioane de autoturisme Dacia. Dintre ele, 340.000 erau Loganuri, aproape 20.000 Sandero si 15.000 Duster. Imi doresc ca tot mai multi dintre romani sa aiba posibilitatea de a beneficia de calitatea autoturismelor Dacia si voi sustine in continuare programele de innoire a parcului auto din Romania.

In aceste zile, Dacia sarbatoreste 15 ani de parteneriat cu Renault, una dintre cele mai fructuoase colaborari existente in economia romaneasca, si 10 ani de la constructia primului Logan, autoturism apreciat in Europa, Africa, Asia si America de Sud. Este un bun prilej sa ii felicit pe toti cei care contribuie zilnic la succesul Dacia, oameni bine pregatiti din punct de vedere profesional, care ma fac sa ma simt mandru ca sunt argesean. De asemenea, doresc sa le urez, tuturor celor care fac posibile performantele acestei companii, putere de munca si cat mai multe realizari in Romania si in intreaga lume.

Cu peste 400.000 de masini fabricate anul trecut si vanzari de peste 4,1 miliarde de euro, uzina Dacia de la Mioveni inseamna 2,9% din PIB-ul Romaniei si ocupa locul 5 in clasamentul fabricilor europene de automobile. In plus, Dacia este unul dintre cei mai importanti angajatori din tara, asigurand locuri de munca pentru 17.000 de angajati, dintre care 14.000 la Mioveni, si generand alte 130.000 de locuri de munca pe ‘orizontala’. Dacia reprezinta dovada ca seriozitatea, munca sustinuta, perfectionarea permanenta a angajatilor si un management la cel mai inalt nivel sunt singura cale pentru performanta si pentru mentinerea unor standarde de calitate apreciate in intreaga lume.

Este de apreciat strategia pe termen lung a Grupului Dacia-Renault, bazata pe investitia in resursele umane. Prin colaborarile cu universitatile din Romania si, incepand din acest an, cu Grupul Scolar de Constructii de Masini Colibasi pentru infiintarea primului consortiu tehnic scolar, Dacia a demonstrat ca sprijina formarea de specialisti in industria auto din Romania si ca este un investitor important in cercetare si inovare.

Angajatii Dacia-Renault sunt preocupati de imbunatatirea performantelor, fapt demonstrat si de numarul mare al inventiilor de serviciu omologate in cadrul acestei companii. In calitate de deputat de Arges, sustin proiectul Guvernului de modificare a cadrului legislativ privind inventiile de serviciu si sunt mandru ca salariatii uzinei Dacia vor fi printre beneficiarii directi ai rezultatelor activitatii mele din Parlamentul Romaniei.

In calitate de consilier onorofic al prim-ministrului pe probleme ce tin de industria auto, vreau sa ii asigur pe reprezentantii Dacia-Renault in Romania de sprijinul permanent al Guvernului condus de Victor Ponta. Una dintre cele mai importante realizari ale actualei guvernari pentru judetul Arges si, implicit, pentru uzina de la Mioveni este demararea proiectului pentru autostrada Pitesti — Sibiu, despre care Ministrul Transporturilor a anuntat ca va fi terminata integral pana in anul 2019 si pentru care s-a obtinut o finantare de 28 de milioane de euro de la Uniunea Europeana, bani necesari licitatiei pentru studiul de fezabilitate.

Este important sa oferim sprijin Grupului Dacia-Renault printr-o legislatie corecta si prin masuri care sa incurajeze achizitionarea de masini noi, romanesti. La sfarsitul anului trecut, in Romania erau inmatriculate aproape 1,4 milioane de autoturisme Dacia. Dintre ele, 340.000 erau Loganuri, aproape 20.000 Sandero si 15.000 Duster. Imi doresc ca tot mai multi dintre romani sa aiba posibilitatea de a beneficia de calitatea autoturismelor Dacia si voi sustine in continuare programele de innoire a parcului auto din Romania.

Comments

comments